ייצור ושיווק מזרנים ופוטונים
       התקשרו:  03-6818044

אנחנו 
דף הבית >> אנחנו


03-6818044 - 054-2332919
צד שכבת חורף ויסקו 6 ס"מ
צד שכבת קיץ לטקס 6 ס"מ
2200 קפיצי נירוסטה מבודדים
בד כותנה פימה בתוספת סיבי אלוורה
ללא חומרים מעכבי בערה!!
הכי טוב שיש
36 ס"מ של פינוק
גימור מושלם
20 שנות אחריות
אל תקנה מזרן לפני שתנסה את המזרן הזה...
פשוט:
המזרן הטוב ביותר בעולם!


אם אתה לא רוצה לצאת פרייאר...
אתה חייב להבין דבר אחד
מזרן, למרות מה שמנסים לספר לנו הוא לא ממש פסגת הטכנולוגיה. אין מדובר במנוע מתוחכם או רכב בעל חלקים נעים רבים שדורשים בקרה בלתי נדלת כמו בתעשיות מתוחכמות אחרות, למרות זאת חשוב שמזרן יהיה איכותי ואמין, ובעיקר נוח למשתמש הספציפי. אף על פי כן , יצרנים ומשווקים רבים נוטים לייחס למזרנים שלהם איכויות וטכנולוגיות שלא היו מביישים את נאסא. למה? כדי שיוכלו להצדיק את הפרסום הרב ולמכור לנו מזרון איכותי וטוב אלא שיקר פי כמה ממה שבאמת אפשר לקבל. אנו טוענים שניתן להשיג אותו דבר ואולי טוב יותר, ובהרבה פחות כסף. חברות גדולות המשקיעות כסף רב בפרסום צריכות לממן עצמן ולגבות את כספם דרך הלקוחות, אבל, כמו שנאמר לעיל, מזרן הוא דבר די פשוט, עשוי שכבות שונות של חומרים, לטקס, ויסקו, פולימרים (ספוג) קפיצים מבודדים או לא, ובד שיעטוף את כל העסק. המזרן הטוב ביותר בעולם שאנו מציעים הוא מזרן, שלדעתנו אין טוב ממנו הן מבחינת חומרי גלם איכות ייצור ונוחות, המזרן משלב בתוכו את חומרי הגלם הטובים ביותר, ובעצם כל מה שיכול להיות טוב במזרן שמו בתוך המזרן הזה. לקנות מזרן יקר יותר בגלל שם ופרסומת פשוט חבל ולא נכון צרכנית. אתם מוזמנים למחסן ברח' הרצל 75 ת"א לנסות ולהיווכח בעצמכם, להתנסות ולרכוש קניה חכמה שלא תצטערו עליה.

הפוטון  היא רשת שמתמחה בייצור ושיווק מזרונים, מיטות ומזרוני פוטון, כריות נוי עיצוביות, פופים ייחודיים , ומערכות ישיבה בסגנון צעיר ועיצובי. הדבר המרכזי העומד מול עיננו בשלבי ייצור מיטות ומזרוני הפוטון הינו שימת דגש רב על איכות המוצר, אמינותו, עיצוב מרענן שניתן לראות רק אצלנו וכמובן כערך עליון - שימת דגש על עבודה ידידותית לסביבה, רוב המוצרים שלנו עשויים מוצרים ירוקים וידידותיים לסביבה כמו כותנה טבעית ואיכותית למילויי מזרני הפוטון והפופים המיוחדים, כמו כן שימוש בבדים מסוג קנבס ופשטן מהווים שיקול ירוק ומומלץ, דגש נוסף עליו אנו שמים לב הינו איכות המוצרים העוברים בדיקות קפדניות טרם שליחתם ללקוח המרוצה.

עיצוב המוצרים מתבצע ע"י צעירים בוגרי מגמות העיצוב כגון "שנקר" וכו', ובכך מבטיחים תמיד מראה מרענן, נקי, סופר אסטטי ובלעדי.

רשת חנויות

הפוטון  מקווה שתפיקו מידע עדכני שיתאים לדרישותיכם ותשוקותיכם, אנו נשמח לקבל ממכם כל משוב הערה או הצעה לשיפור, אנא פנו אלינו בכל פניה.

 

נשמח לשרת אתכם גם בסניפינו:


תל אביב - רח' הרצל 75 - 03-6818044
פקס - 03-6818044


 

 

 

 




רשת חנויות ‘הפוטון’
תל אביב, רח' הרצל 75
טל. 03-6818044  |  פקס. 03-6818044
___________________________________________________
 
כל הזכויות שמורות ©. אין להעתיק, לשכפל, לצלם, להפיץ ו\או לעשות כל שימוש אחר ללא אישור בכתב מהנהלת האתר.
מזרון קפיצים בסיס מזרון מרופד מזרון עם כיסוי נשלף מזרון ללא קפיצים מזרון עם לטקס מזרון קפיצים מבודדים 
מזרונים  פוטון  ספה  פופים  מיטות נוער  חדרי ילדים
  כריות נוי  מפת האתר  קידום עסקים  חנות וירטואלית
. . .
לייבסיטי - בניית אתרים