הפוטון - לישון בטבעיות - איך לבחור בד ריפוד
       התקשרו:  03-6818044
איך לבחור בד ריפוד

כשרוצים לבחור בד לריפוד של ספה חדשה, כורסה, כריות וכו', או כשרוצים לשדרג רהיט ישן ולהחליף ריפוד, יש אינסוף אפשרויות של בדים במרקמים שונים, עוביים שונים, צבעים, דוגמאות, חומרים ומחירים.
אז איך אפשר לבחור מה הבד שהכי יתאים לי?
קודם כל צריך לחשוב על פרקטיות! להחליף בד ריפוד לספה שלמה או לכורסה זה משהו שיכול לעלות לא מעט כסף ואנחנו רוצים לעשות בחירה נבונה ואל להצטער אחרי שבוע שעשינו טעות. צריך לבדוק עד כמה הרהיט הזה עלול להתלכלך, האם יש ילדים בבית, האם יש חיות מחמד, כמה משתמשים ברהיט הזה. ספה למשל זה רהיט שנמא בשימוש כל הזמן. אם למשל אנחנו זוג בלי ילדים ואין לי שעלול לבוא למרוח במבה או שוקולד על הספה, יש לנו הרבה אפשרויות בחירה הן מבחינת סוג הבד לריפוד והן מבחינת הצבע. אם אנחנו משפחה עם ילדים קטנים וקורה לא פעם שהילדים אוכלים ומסתובבים בבית עם האוכל או אפילו רק עם ידיים מלוכלכות, ברור שגוון הבד שנבחר לא צריך להיות בהיר וכדאי לבחור בבית שדוחה כתמים.
יחד עם זאת יש לכל אחד טעם אישי ויש את האופנה שמשתנה כל כמה זמן ואנחנו רוצים להיות מעודכנים וזורמים עם האופנה היום, אז אחרי שביררנו מה הבד שיתאים לנון מבחינה פרקטית, נעבור לבחירה לפי טעם אישי ואופנה.
בואו נעשה סקירה כללית על סוגי בדים
בדים סינתטיים- יש המון! סוגים של בדים סינתטיים, יש כאלו שטוחים ויש כאלו עם "שערות", יש כאלו שמיועדים להיות דוחי כתמים, אבל באופן כללי בדים מסוג סינתטי עם הרבה יותר עמידםי בפני כתמים כי החוטים לא יספגו לתוכם את כתם כמו חוטים של בד טבעי. אני חושב שהבדים עם ה"שערות" מתאמים במיוחד לרהיט שמועד לפורענות.... בדרך כלל ניקוי במגבון לח של האיזור שהתלכלך עושה את העבודה.
בדים טבעיים- אלה בדים שעשויים מתערובות של כותי כותנה (לפעמים משלבים בתוכם גם חוטים סינתטיים ואז הם חצי סינתטי וחצי טבעי) ובדי פשתן שגם מאוד נפוצים כבדי ריפוד בגלל החוזק שלהם והמראה הטוב שלהם (למי שאוהב כמובן, כמוני). אגב, יש היום חיקויים די מוצלחים של פשתן מחומר סינתטי. בקיצור בדים טבעיים קולטים כתמים בקלות רבה ואם אתם לוקחים ריפוד מבד טבעי וילד לכם מלכלכים פוטנציאלים בבית, קחו בד בגוון כהה, ואפילו כהה מאוד.
עור ודמוי עור
טוב כמובן שריפוד עור זה הריפוד הכי משובח שיכול להיות, הוא נעים למגע ודוחה כתמים (עור הפוך פחות) אבל המחיר בהתאם ואנשים רבים גם לא יקחו עור מסיבות אידיאולוגיות.
ישנו גם דמוי עור, חלקם משובחים יותר וחלקים פחות. זה גם פתרון טוב למי שאוהב את המראה. יש סטיגמה כזאת שדמוי עור זה משהו שלא נעים שלבת עליו ומזיעים עליו בקיץ אבל זו רק סטיגמה ואם לוקחים סוג משובח של דמוי, אתם תהנו ממנו. חוצמזה מי לא מדליק מזגן בבית באמצע הקיץ?

 


רשת חנויות ‘הפוטון’
תל אביב, רח' הרצל 75
טל. 03-6818044  |  פקס. 03-6818044
___________________________________________________
 
כל הזכויות שמורות ©. אין להעתיק, לשכפל, לצלם, להפיץ ו\או לעשות כל שימוש אחר ללא אישור בכתב מהנהלת האתר.
מזרון קפיצים בסיס מזרון מרופד מזרון עם כיסוי נשלף מזרון ללא קפיצים מזרון עם לטקס מזרון קפיצים מבודדים 
מזרונים  פוטון  ספה  פופים  מיטות נוער  חדרי ילדים
  כריות נוי  מפת האתר  קידום עסקים  חנות וירטואלית
. . .
לייבסיטי - בניית אתרים