הפוטון - לישון בטבעיות - מאילו סוגי פוטון כדאי להיזהר ומדוע
       התקשרו:  03-6818044
מאילו סוגי מזרוני פוטון כדאי להיזהר ומדוע כדאי לבחור רק בכותנת צמר גפן

קיימים בשוק לא מעט סוגי מזרני פוטון אשר עדיף לא להשתמש בהם וזאת מכמה סיבות. במאמר הבא ננסה לסקור את הסיבות שבגינם עדיף לא להשתמש בסוגים מסויימים של מיזרני פוטון.

סוגי המילוי. כמו שכתבנו במאמר הקודם ישנם סוגי מילוי שונים למזרני הפוטון הקיימים בשוק. 

1. כותנה טבעית נקייה ומחוטאת (צמר גפן) - כותנה זו היא אשר משמשת אותנו בייצור המזרנים שלנו. כותנה העוברת תהליך של ניקוי וחיטוי ממזיקים למיניהם (כותנה כמו שאתם יודעים הינה צמח) לאחר תהליך החיטוי במים רותחים אנו מעבירים את הכותנה במכונת סריקה מיוחדת וגדולה שפותחת את סיבי הכותנה לכדי שטיח לבן וצחור של צמר גפן נעים למגע נקי ממזיקים וחרקים ונטול גרעיני כותנה ושאריות עודפות ובלתי רצויות. רק לאחר תהליך ארוך ומייגע זה אנו מתחילים במילוי המזרנים שלנו. ובכך נוצר מזרן הפוטון האיכותי ביותר שניתן להשיג.

2. כותנה טבעית - קיימים יצרנים אשר מנסים בשם הבריאות ו"האורגניקה" לנסות ולמכור מוצר בדמות מזרן פוטון אורגני . האמת המסתתרת מאחורי מיתוג זה אינה אלא עצלנות וחיסכון של היצרנים אשר מעדיפים לקחת כותנה, ומבלי שום תהליך פשוט למלאות אותה תוך הבד. והרי יש לכם מזרן פוטון אורגני טבעי. מה ששוכחים אותם יצרנים הוא לידע את הלקוחות, כי הכותנה הינה צמח וכי לפני שנקטפה ע"י מכונת הקטיף היתה נמצאת בשדה יחד עם מיני מזיקים למיניהם כמו חרקים וכן הלאה. כמו כן בכותנה ה"טבעית" נמצאים זרעי הכותנה משום שלא עברו תהליך של סירוק מסיבי.
כך יוצא שבתוך הכותנה שלא עברה תהליכי טיהור עלולים להתפתח מזיקים ו\או בקיעת זרעים תוך כדי שימוש במזרן הפוטון, מה שיהרוס לגמרי את מזרון הפוטון.

3. כותנה ממוחזרת מבדים (פסולת כותנה) - ישנם יצרנים שלא התביישו לספק כותנה נחותה מסוג פסולת כותנה העשויה מבדים למיניהם אשר עברו תהליך של סירוק מסיבי וכך עברו שוב למצב סיבי. לעין הבלתי מקצועית תראה הכותנה כלבנה יחסית אך למביני דבר קל להבחין בשאריות בד וסיבים אשר מסגירים כותנה נחותה זו. כותנה נחותה זו אשר משמשת לייצור מזרני פוטון פשוטים עשויה לרב משאריות סמרטוטי ספונג'ה אשר קל לסרק ולהחזיר למצב סיבי. עדיף להתרחק ממזרני פוטון שכאלו.

4. חוטים - כן , כמה שזה מפליא אך ישנם יצרנים אשר להם אין גבול בחיסכון הכספי על חשבון הלקוח. ישנם יצרנים אשר ממלאים את מיזרוני הפוטונים שלהם בלא אחר אלא חוטים ושאריות חוטים. כך נוצר מזרן אשר בתחילת השימוש הוא די רך אך עם הזמן יהפוך לקשה ובעל משקל עצום. מזרני פוטון הממולאים בחוטים יהיו לרוב כבדים יותר וכמו כן קשים ופחות נעימים למגע. צבע המילוי יהיה לרוב חום כהה הנוטה לשחור ויצרנים המייצרים מזרוני פוטון מאין אלו לרוב יחסמו את הגישה לפתיחת הרוכסן כך שהלקוח לא יוכל לראות את המילוי הפנימי של המזרון. 

5. סינטטי - לרב יהיה קשה למצוא מזרני פוטון העשויים מחומר סינטטי משום שהחומר הסינטטי הוא לרב יקר מן הכותנה הבלתי נקיה אם זאת לעיתים קיימים מזרנים שכאלו הנעשו ע"י יצרנים שלהם מלאי מחומר סינטטי שאין לו שימוש וכך הם מחדירים לשוק מזרני כותנה בעלי מילוי סינטטי. החומר הסינטטי לבן כמו הצמר גפן וגם די רך אך עם זאת לרוב הוא יהיה קל יותר. כמו כן חסרונו המשמעותי ביותר של חומר סינתטי למילוי מזרוני פוטון הוא החום הרב שנוצר עם השכיבה על מזרן שכזה. מזרן פוטון העשוי מחומרים סינטטיים יגרום לכם להזיע. והרבה. לכן כדאי לשמור מרחק ממזרני פוטון שכאלו .

במאמר הבא נסקור את הבדים העוטפים את מזרני הפוטון.


רשת חנויות ‘הפוטון’
תל אביב, רח' הרצל 75
טל. 03-6818044  |  פקס. 03-6818044
___________________________________________________
 
כל הזכויות שמורות ©. אין להעתיק, לשכפל, לצלם, להפיץ ו\או לעשות כל שימוש אחר ללא אישור בכתב מהנהלת האתר.
מזרון קפיצים בסיס מזרון מרופד מזרון עם כיסוי נשלף מזרון ללא קפיצים מזרון עם לטקס מזרון קפיצים מבודדים 
מזרונים  פוטון  ספה  פופים  מיטות נוער  חדרי ילדים
  כריות נוי  מפת האתר  קידום עסקים  חנות וירטואלית
. . .
לייבסיטי - בניית אתרים