הפוטון - לישון בטבעיות - ממה עשוי מזרון פוטון
       התקשרו:  03-6818044
ממה עשוי מזרון פוטון

במאמר הקודם סקרנו את סוגי המזרנים הקיימים בשוק. במאמר זה ננסה ללבן את הסוגיה מהו מזרן פוטון כיצד הוא עשוי ומהם התהליכים בהכנת מזרן זה. מזרן פוטון הינו מזרן עתיק ימין אשר שימש עוד לפני אלפי שנים את בני האדם לשינה ורביצה. אפשר לומר כי מזרן פוטון לסוגיו השונים הוא המזרן הבסיסי ביותר אך גם המקורי ביותר. בני האדם מאז ומתמיד השתמשו בחומרים משככים בכדי לשכב ולרבוץ על הקרקע. כך ממצב של שכיבה על מחצלות וערמות קש, עלים יבשים כותנה וכו' החלו בני האדם להשתמש באריג אותו מלאו בחומרים רכים שונים וכך יצרו בעצם את המזרני הפוטון הראשונים. אם תשאלו את סבתכם על איזה מזרן היא ישנה כשהייתה ילדה סביר כי תשובתה תהיה סוג של בד תפור שעטף באופן כל שהוא קש או סיבים רכים למיניהם. כך בדיוק עשוי מזרן הפוטון, אלא שעם השנים הפך המזרן את פניו והשתכלל כך שבמקום קש או סיבים וחתיכות בד הוחלף המילוי לכותנה רכה ונעימה. כיום קיימים מגוון מיטות פוטון ומזרני פוטון כבד העוטף כותנה אלא שישנם הבדלים לא מעטים. 
סוג הכותנה: ישנם סוגים שונים של כותנה אשר יכולים להוות שימוש במזרני פוטונים כותנה סרוקה או ללא עיבוד. מעובדת ונקייה או בעלת גרעינים. שחורה וגם סיבי בדים שנסרקו והפכו לחוטים. אפילו שאריות בדים וסמרטוטים אשר עברו תהליך עיבוד ומיחזור יכולים לשמש כמילוי למזרן הפוטון.
אנו בחברת פוטונים מקפידים למלא את המזרני פוטון שלנו אך ורק בכותנה טבעית אשר עברה תהליך ניקוי וסריקה (ומכך נובע הצבע הלבן שלג של הכותנה שלנו) בעזרת תכנולוגיית הסריקה והניקוי מתקבל חומר מילוי רך, עמיגד לאורך שנים. נטול מזיקים. ורך כצמר גפן. כי זה בדיוק מה שמממלא את פוטונים האיכותיים שלנו צמר גפן רך כענן.
את הכותנה שלנו (ולאחר שעברה תהליך ניקוי חיטוי וסריקה) אנו עוטפים בבד קנבס 100% כותנה גם כן ומוסיפים ספוג באמצע לנוחות מושלמת. את דחיסות הכותנה בתוך המזרן אנו משנים לפי רצון הלקוח וכך נוצר מזרן איכותי, בטיחותי, נטול חומרים כימיים ומאד נוח.
במאמר הבא נסקור את סוגי המילויים המשמשים מזרני פוטון שכדאי להתרחק מהם.
לילה טוב.
פוטונים.

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...


רשת חנויות ‘הפוטון’
תל אביב, רח' הרצל 75
טל. 03-6818044  |  פקס. 03-6818044
___________________________________________________
 
כל הזכויות שמורות ©. אין להעתיק, לשכפל, לצלם, להפיץ ו\או לעשות כל שימוש אחר ללא אישור בכתב מהנהלת האתר.
מזרון קפיצים בסיס מזרון מרופד מזרון עם כיסוי נשלף מזרון ללא קפיצים מזרון עם לטקס מזרון קפיצים מבודדים 
מזרונים  פוטון  ספה  פופים  מיטות נוער  חדרי ילדים
  כריות נוי  מפת האתר  קידום עסקים  חנות וירטואלית
. . .
לייבסיטי - בניית אתרים